Friends

Wlaupun kte dh xkapel,kite ttp kwn

24/03/2013 5:34 PM

Hye dear ;) Lin dah tak nangis macam semalam semalam tu :) Dah tak selalu pikir dia. Tapi kadang kadang dia datang kat fikiran tanpa diundang >< Apa nak buat kan. Tapi Lin tetap FAKE SMILE je sekarang nie :') Takpe lahh, janji boleh senyum kan ?

Semalam Lin ada bace status sameone kat facebook, entah apa name dia :'3 Tapi serius terase gila. Jap jap Lin ada copy, korang mesti nak bace kan ? Looooddddddiiiinnnnngggg:'D

''Maafkan kerana saya selalu sakitkan hati awak, maafkan kerana saya tak selalu layan awak, maafkan kerana saya selalu buat awak sakit hati,saya bahagia bersama awak selama kite bersame, awak selalu happykan saya, selalu ambil berat pasal saya, dan sayang saya, tapi saya, yang tak pandai hargai apa yang awak dah lakukan untuk saya,saya memang patut bersendirian, tiada pasangan, kerana saya tak pandai hargai dan menjaga hati dan perasaan orang, saya tahu saya banyak buat silap, saya memang tak layak untuk awak, dan saya harap awak jumpa perempuan yang lebih baik dari saya, yang selalu jaga awak, sayang awak, happykan awak, ingat walaupun kita dah takda apa apa, tapi saya selalu perhatikan awak dari jauh untuk pastikan keadaan awak baik-2 sahaja.Thanks for loving me, and I'm sorry for always being there, i'm sorry that i even care, i'm sorry <3 k|bhaiiiii :) ''

Nampak ? Status atas tu same dengan apa yang Lin rase now ! Seriusly friend :'( Hm, entah lah. Nak menyesal takde guna. Bende dah jadi kan ? Redho je lah :'3 Dah nasib nak buat macam mane kan ? Cewahh , hahahha. Poyo je ayat tu ><

Awak, walaupun kite dah tak couple, kite tetap kawan kan ? Hm :/ Hope macam tu lahh. Eh, awak sehat tak sekarang ? Lin nak text awak tapi takut. Takut awak tak balas or apa apa lahh kan ><

Awak, semalam kan ada fesbukers ngaku yang Lin nie CRUSH dia. Fesbukers tu cakap dia dah lame simpan perasaan dia kat Lin, dia ngaku dia sayang Lin semalam. Tapi Lin cakap lupakan je and cari orang lain.

Dear Ex's, awak tahu kan awak still bermakne bagi Lin ? That's why lah, Lin tolak mamat tu. Awak pon tahu kan, Lin bukan jenis orang yang mudah sayang kat sameone dan susah nak lupakan sameone yang Lin sayang :')

Pape pon, susah nak buang rase sayang nie >< Selalu jugak teringat kenangan pahit manis dengan awak :')  Time tu lah Lin tersenyum sesorang. Ketawe sesorang. Kenangan tetap kenangan, Biarlah ia terus diingatan Lin.

Lin janji, walaupun nanti dah ada orang gantikan tempat awak. *kalau terbukalah hati nie* Lin takkan same sekali lupakan kenangan pahit manis sepanjang perkenalan kite okey ? ;) Awak pon boleh janji hal yang same kan ? 

And Lin harap Lin akan dapat tengok awak senyum lagi :'D Okey lahh, sampai sini je apa yang Lin nak kongsi dengan you guys :) Have a nice day :*
 Bye.


No comments:

Post a Comment